close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירותי הסעות בתקופות הקורונה

מערכת שורשיא סיוון, תשפ03/06/2020

שירותי ההסעות חייבים להימשך גם בתקופת הקורונה. איך ניתן לבחור בחברת ההסעות הכי מתאימה?

תגיות:
הסעות פרטיות ניתנות בעיקר לעסקים, למוסדות חינוך, ציבור וממשל, לעמותות ועוד. גם אנשים פרטיים נזקקים להם בעיתות שונות ולקראת טיולים ואירועים וכדומה. ניתן להגדיר את חלקן כחיוניות מאוד, ולכן, הן התקיימו וממשיכים להתקיים בימי משבר כמו בימי הקורונה. חברת הסעות מקצועית מגוונת פעילותה ומתבססת על לקוחות ממגזרים שונים. בעת הקורונה נזקקים לשירותיה מפעלים חיוניים אשר המשך הייצור בהם נדרש לטובת המשק. כך מפעלי מזון, לייצור ערכות מגן מפני קורונה ועוד. גם בתי חולים ממשיכים לעבוד במתכונת מורחבת יותר ומשום כך, יש צורך להסיע
צוותים רפואיים, עובדי משק וניקיון ועובדים נוספים אחרים. וכן הלאה.

הסעות בשעות שונות
כל הנוסעים הלו נעזרים בהסעות כדי להגיע בזמן ובצורה בטוחה למקום העבודה. בימים בהם התחבורה הציבורית מושבתת בחלקה או במלואה ניתן להשתמש בעיקר בהסעות מאורגנות. יותר מכך, הן נותנות מענה לאתרים אליהם התחבורה הציבורית אינה מגיעה כלל או דלילה גם בימים כתיקונם. בנוסף, מספקת פתרונות להסעות בשעות לא שגרתיות כמו החלפת משמרות במשך הלילה או מוקדם בבוקר ועוד. כך, מבטיחות הנהלות הגופים השונים רצף עבודה ללא תקלות. הסעות עובדים למפעל המבוצעות על ידי חברה מקצועית מספקות, איפה, פתרונות מעולים למצבים משתנים כמו משבר הקורונה.

גמישות תפעולית
מסלולי הנסיעה נקבעים במשותף עם הלקוח וכוללים נקודות איסוף ופיזור. אבל הגמישות התפעולית מאפשרת שינויים מעת לעת, ולעיתים, מדי יום, כי תמיד יש צורך בעובדים לתגבור, בדילוג על עובדים מושבתים עקב הדבקה וכדומה. בנוסף, תמיד ניתן להזמין אחרות דחופות הנדרשות בגלל שינוי במצבת כוח האדם, אירוע חד פעמי שצריך לתת לו מענה וכדומה. לחברת הסעה בתקופת הקורונה יש גמישות נוספת בגלל שהסעות קבועות ואחרות שנקבעו להן מועדים מוסכמים התבטלו עקב המצב. כך לטיולים, הסעות לבתי ספר, לאירועים ועוד. לחברה רכבים בגדלים ושנים. החל מאוטובוסים גדולים דרך מיניבוסים בינוניים וכלה במיניבוסים בעלי 9 מקומות או יותר. כך יש לחברה גמישות נוספת המוקנית לה מהיכולת להתאים את רכב ההסעות הרצוי מבחינת כמות הנוסעים.

בטיחות
כל הרכבים הינם מדגמים חדשים שונים שבהם יש מערכות בטיחות רבות. הנסיעה נוחה מאוד בזכות אבזור רב הקיים ברכבים הכוללים מערכות מיזוג אוויר תאורה ועוד, וכן, כיסאות נוחים תאי אחסון וכדומה. קצין בטיחות דואג לתחזוקת רכבים טובה כל העת. יחד עם זאת, כל רכבי ההסעות הותאמו בתקופה הזאת לנסיעה בטוחה על פי הוראות משרד הבריאות והתחבורה. הנהג יהיה מוגן וכמובן, ינהג עם מסיכה מתאימה, יהיה מרווח ישיבה בין הנוסעים, יהיו על האוטובוס אמצעי חיטוי, אחרי כל נסיעה ובמיוחד, לפני עליית נוסעים להסעה חדשה, ייעשה חיטוי יסודי על מנת שהרכב יהיה סטרילי לחלוטין ובטוח לנסיעה. כן ידרשו הנהג מהנוסעים להגיע ולשבת עם מסכות. כך, לגבי כל ההוראות האחרות מתוך מטרה לספק נסיעה בטוחה.

יתרונות נוספים
לחברה כזאת יש יתרונות רבים. צי הרכבים החדיש מצויד היטב ויש לה קצין בטיחות אשר דואג לטיפולים קבועים ולתיקון כל נזק במהירות המרבית. כך יהיו הרכבים בטוחים לנסיעה ושמישים כל העת. יתרון מובהק אחר הוא באספקת שירות מעולה בכל יום. יש ברשותה נהגים רבים שניתן לשלב בהסעה בעת שהנהג הקבוע חולה, בחופשה או נעדר מסיבות אחרות. בצורה זאת מתמודדת טוב החברה עם חוסר בנהגים המנועים לנהוג בתקופת הקורונה עקב סיבות גיל, מחלה ורגישויות אחרות. בכל מקרה מורכב, היא תדע לספק את הפתרון הרצוי על מנת שהלקוח יוכל להיות בראש שקט. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה